Monday, November 9, 2009

BAJU KAHWIN - NATASHA (1st Fitting Appointment)

Baju pelanggan saya Natasha sudah mulai 70% siap, apa yang selalu saya lakukan ada lah cuba suai (fitting) semasa perengkat ini, supaya dapat hasil akhir nya nanti lebih tepat, jadi nanti nya semua pehak akan berpuas hati... itu yang penting kan? Kepuasan pelanggan adalah keutamaan saya...biar nanti di hari bahagia beliau menjadi hari yang akan dikenang sehingga abadi disudut hati.....




Ini proses mengukur kasut, akan ditempah khas untuk di sedundun kan dengan pakaian
persandingan merah ini nanti....

Syahrir Nurdin sibuk membetulkan apa yang patut, sebelum di bawa untuk pembetulan akhir

Nampak nya Natasha puas hati dengan hasil 70% siap pakaian ini, syukur sangat bagi pehak saya...semoga hasil akhir nya nanti begitu juga lah hendak nya...


Tak sabar nampak nya pengantin kita, NATASHA untuk melihat hasil akhir nya nanti...untuk final fitting nanti saya akan siapkan juga pakaian pengantin lelaki...



No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved