Wednesday, May 5, 2010

NANA - Majlis Pernikahan,,,,, dan Berinai Besar

Pada tanggal 30 April 2010 bersamaan hari jumaat...... Ini lah hari yang di nanti kan buat Nana, yang penuh bererti kerana di hari ini lah ianya akan bergelar "ISTERI"..... Kepada sang arjuna pemanah asmara "BAI" nama gelaran,,, nama sebenar Ahmad Syakri...jejaka yang melekat di hati sejak zaman pesekolahan menengah lagi...

Diyana a.k.a Nana adal lah anak sulung kepada kekanda saya, Hazmah dan suami nya Sulaiman Tahir.....

Segala persiapan berjalan lancar..., apa yang dirancang dan dibuat terlaksana sudah..












Segala nya penuh dengan tawa ria dan meriah sekali pada malam pernikahan tersebut....Maklum lah menerima menantu pertama buat keluarga Kakak saya.....













Saya bersama Nana, dalam sibuk sibuk melayan tetamu sempat juga Nana menarik saya untuk bergambar, kata nya "untuk kenangan.... nanti tak sempat, Pak Teh kan sibuk",,,














Kekanda ku "Hazmah" bersama Kakak ipar nya "Atih"













Hantaran dari pihak Nana, Rekaan Saya.. bersama bantuan sang Isteri tercinta..Mak Teh Bedah!!!!












































































































Isteri Ku...my right hand person yg sentiasa berada disisi















Majlis Berinai Besar dilaksanakan selepas Majlis Akad Nikah,
Pakai Songket keemasan ini dari koleksi "Dewi Kasturi"..














































1 comment:

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved