Thursday, June 11, 2009

Detik Majlis Perkahwinan - Elly


Elly adalah anak kepada abang saya, Tuan Haji Abdul Aziz..... dan seperti biasa anak2 saudara saya takkan lepaskan saya untuk bersenang senang kalau majlis macam ni, mesti nak jugak sentuhan Pak Teh nya......Tak pe lah sementara bolih buat dan hadiah perkahwinan untuk mereka, bolih lah menjadi kenangan manis sampai bila bila...

Saya dengan besar hati membantu apa yang patut.... Ini lah hasil nya.













Dimajlis persandingan Ally dan Hazani, saya hanya membantu menyolekan kedua mempelai. Pelamin dan pakaian diuruskan olih Syahril Nurdin.....









Sebahagian dari detik detik perjalanan majlis,
Konsep majlis warna tema nya merah cream, Ada juga persembahan nasyid kanak kanak dari sekolah Agama Rakyat Kampung Pandan




Kedua puteri saya juga terlibat sebagai "flower girls" , Safiea si kakak dan Anis bukan main kusyuk sekali....suka ya jadi flower girls, sesiapa yang berminat utk mengguna perkidmatan mereka bolih menghubungi PAPA nya.... bolih buat bisnes ni...




Pelamin rekaan Syahril Nurdin, simple but nice.
bersesuaian dengan majlis yang meriah tapi sederhana.....Taniah buat Abang dan Kakak Ipar saya.. "Selamat Menerima menantu"











No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved