Tuesday, February 21, 2012

LAMA RASA NYA..



Lama betul rasa nya tak update Blog ni...lebih 3 bulan, cepat masa berlalu sampai tak terasa saya dah lama tidak menjenguk "Man Kasturi" kerana keadaan yg tidak mengizin kan dan tumpuan pada tempat dan persekitaran yg baru, ditambah kan pula masih dalam proses menyesuaikan diri...Juga beban kerja yang memerlukan tumpuan Jiwa dan Raga.fuhhh!!. al maklumlah perbezaan budaya dan warna kulit, banyak sebenar nya yang menggangu jiwa. Tapi saya bukan senang untuk menyerah kalah hanya kerana saya datang dari bumi Asia dan mereka bermata biru..( mencurah perasaan pulak dah)..

Dan sepanjang 3 bulan ini banyak sebenar nya yang bolih dikongsikan cerita sepanjang berada di Semenanjung berpasir ini..Doha, Qatar...

Berjanji pada diri ini..kerana sudah bersedia untuk mencoret semula..di Blog kesayangan saya ini..

Apa lah kabar nya semua ?? baik di ruang ini atau di bumi tercinta Malaysia..rindu sebenar nya..




Berdebar debar juga dengan terbit nya buku pertama saya "Sanggul Pengantin Melayu Tradisional dan Moden"... dalam masa terdekat ini, insyaallah.. harap harap begitu lah, rasa nya dah lama sangat menunggu.. atas sebab teknikal dari pehak penerbitan...yang juga tidak dirancang...sentiasa mendoakan kejayaan buku ini, dan sokongan semua... beli lah ya...kita berkongsi ilmu...












.........AzRaz, Doha

No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved