Monday, December 27, 2010

DEWI KASTURI - Studio

Inspirasi Seni ada didalam berbagai bentuk dan medium. Bagi saya apabila menjejak je kaki ke Studio Dewi Kasturi, milek saya ini akan menceritakan segala perjalanan dan detik detik pengalaman yang dikutip selama ini sebagai seorang anak seni ada di Studio ini, itu lah yang menjana semangat dan INSPIRASI yang sebenar nya.... saya yang memang sedari dulu meminati berbagai bidang seni...bermula dari Tari, Pereka Tari, Solekan Pentas, Rekaan Kostum, Koleksi Pakaian Tradisional, Solekan TV, Solekan Filem, Rekaan dan menyelaras Pakaian TV/Filem, Solekan dan Pakaian Pengantin dan akhir nya mengumpul segala nya dalam Pengarahan Artistik..



Walau pun Studio yang terletak di Kota Damansara ini tidak terlalu besar tapi sudah cukup untuk saya berkarya...terima kasih kepada rakan saya Wan Kamaruddin yang memberi peluang untuk saya menyewa sebahagian dari ruang pejabat beliau..





























No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved