Monday, December 20, 2010

Making Faces - Leha ( Wan Zaleha Radzi)

Lama betul saya tak update kan Blog ni..maklum la kita hanya manusia biasa yg sentiasa ada je kesibukan nya dan jua kemalasan yang melampau...macam hilang je mood nak menulis..

Kali saya ingin berkongsi pengalaman dalam membantu rakan lama saya semasa di TV3 dulu , dalam menghasilkan solekan untuk projek terbaru beliau... beliau ini memang la sangat terkenal pada penghujung 80an ke 90an..Zaman ni beliau menjadi Fonomena dalam bidang "penyiaran tv" Di Malaysia.. Kerana Aura dan kecantikan beliau, beliau di minati oleh ramai.. Dan TV3 masa tu TV swasta pertama di Malaysia..ramai la penonton nya jadi bertambah tambah lagi terkenal la Cik Leha kita ni.. Cara penyampaian dan gaya penampilan beliau yang tersendiri menjadi daya penarik untuk penonton terus melekat di TV3, terutama nya untuk Berita dan Majalah 3..




Projek 1:
Wan Zaleha masih yakin dengan sentuhan saya...baru2 ini saya membantu dalam solekan dan dandanan beliau untuk rakaman Rancangan khas untuk mepromosi kan Kuala Lumpur di mata dunia..










(maaf akan gambar yang kurang jelas)















Lokasi ni di Taman Botani Perdana, dulu dikenali dengan nama "Lake Garden"



Untuk rancangan ini Leha dijemput sebagai salah seorang tetamu, yang menceritakan pengalaman beliau sebagai anak Kota Kuala Lumpur yang mencintai alam semulajadi Kuala Lumpur.....



Projek 2 :
National Geographic Channel
Merdeka 2010












Untuk rancangan ini pula Leha bertindak sebagai Pengacara nya...









































































No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved