Wednesday, April 2, 2014

"JOM CANTIK".. Istimewa Bersama Azman Razali's Artistic Team..

Walau pun sudah berlalu program "JOM CANTIK" ini pada 14,15 dan 16 Februari yang lalu tetapi kesan nya amat mendalam dalam diri dan kerjaya saya yang sudah lebih 30 tahun ini dalam bidang rekaan solekan ini..Saya sebagai Penaung dan pembuka idea projek ini.

Saya dapat mengumpulkan 11 org OTAI dalam bidang rekaan imej dan solekan ini, ada yang sudah bersama saya lebih 20 tahun , walau pun mereka sudah mempunyai empayer dan kerjaya ditahap yang baik tetapi kami tetap bersatu.. Sungguh tersentuh di jiwa akan sehati mereka untuk "JOM CANTIK" ini.

Dan istimewa nya lagi, kami mempunyai misi untuk kebajikan bersama, biar lah kami TEAM pertama MUA yang membuka langkah.. Segala kutipan keuntungan akan disalurkan untuk DANA tabung kami "Azman Razali's Artistic team"... bolih digunakan dimasa hadapan untuk kebajikan dan bantuan pada TEAM kami sendiri dulu, dan mana tahu ada rezeki kami bolih kembangkan untuk yang memerlukan.

Terharu... apabila ia nya berjaya mencapai sasaran...


Biar lah Profile ini berkata dan bercerita...



Dan 2 org Mawar, istimewa senior MUA saya....


Itu lah istimewa nya Team saya... yang sentiasa menjadi harapan saya supaya mereka akan sentiasa menjadi tulang belakang saya khas nya ... am nya untuk industri Penataan Solekan Malaysia... di arah mana pun, filem, TV, andaman pengantin, majalah, pengayaan fesyen dan pesembahan pentas.. mereka mereka ini lah harapan industri bangsa....


Dan saya mengambil peluang di "JOM CANTIK".. memperkenalkan Protege dan apprentices baru saya dan ini lah mereka























No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved