Monday, April 7, 2014

My "Showcase Profile Pengantin"... another activity from me to the Make up Industries

                            The first batch of models for the first batch of MUA

Apa itu "Showcase Profile Pengantin" oleh Azman Razali Artistic ini??

Idea asli dari saya ini ada lah datang dengan niat untuk mengembangkan lagi bakat bakat MUA, yang pernah bersama saya dalam Workshop dan Refresh class makeup yang dianjurkan oleh AZMAN RAZALI'S ARTISTIC TEAM, dengan objektif nya :-

1.  Ini salah satu sumbangan saya dalam menyemarakkan lagi industri Solekan itu sendiri, secara iklas nya  dan dengan tiada keuntungan perniagaan langsung.

2.  Ini ada lah menjadi tanggung jawap saya membimbing dan mempunyai hubungan yang akrab dengan bekas bekas pelajar saya, dengan tidak membiarkan mereka berlalu sebegitu sahaja.

3.  Memberi info dan tunjuk ajar yang betul apabila MUA menyediakan busana dan solekan     Pengantin(terutama nya) dengan lebih tepat, supaya Seri Pengantin itu jujur dan terserlah.

4. Dengan tidak secara langsung ianya menjadi salah satu task dan aktiviti tetap dari saya buat bekas pelajar saya, Dan ia nya terbuka untuk mereka yang saya rasa layak dan sudah bersedia sahaja.

5. Task ini juga akan menjalinkan hubungan  baik diantara Team saya dan bekas pelajar saya. Mana tau saya dapat melihat dan melahirkan bakat bakat yang terpendam dikalangan mereka.

6.  Memilih yang terbaik diantara mereka untuk dibawa keperengkat yg lebih tinggi,sebagai  hadiah dan galakan kepada mereka.

7. Jika ia nya mendapat sambutan..mungkin juga,satu hari nanti saya bolih membuka peluang Showcase ini untuk para MUA yang lain diluar sana.




- Remy Jamil (GP1 M6)























           



                                                                          Syam Loo (GP1 M1) -










- Nadia Elle (GP1 M2)













                                                                                                                                                                                                        


                                   Norsiah Ibrahim (GP1 M5) -                                














- Aireen Rashed (GP1 M7)












                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Lya(GP1M3) -                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
                   
                                                                                                                                                                                                                                                                 - Hanna (GP1 M4)





  



                                                       
 Disekitar "Showcase Profile Pengantin" yang pertama.... untuk group yang pertama. (GP1)








MUA semua tekun dgn task ini... Semoga Sukses





























No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved