Friday, April 25, 2014

Terima Kasih Alat solek SHISEIDO menaja hadiah "Showcase Profile Pengantin" by Azman Razali..

Terharu dan bersyukur sangat apabila Shiseido jenama alat solek antarabangsa yang terkenal ini telah sudi berkerjasama dengan Azman Razali's Artistic Team untuk menaja hadiah untuk peserta peserta "Showcase Profile Pengantin" anjuran saya.. Sokongan Shiseido ini menjadikan acara ini akan lebih seronok dan dihargai. Dan walau pun akitiviti ini hanya satu task saya, untuk MUA yang pernah mengikuti klass atau workshop makeup saya tetapi dengan sokongan Shiseido ini mungkin bolih dibuka penyertaan nya untuk MUA lain diluar sana..








Dengan sokongan ini mungkin saya bolih mengerak kan langkah saya dengan program kecantikan yang lain untuk kebaikan industri Solekan Malaysia, dan khas nya buat MUA yang sangat sayang kan kerjaya mereka.















No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved