Wednesday, April 2, 2014

SAMBUNGAN YANG DITINGGALKAN....

Selamat Tinggal Doha, banyak kenangan dan ilmu yang membuka minda ..



Assalammualikum semua, bertemu kembali setelah hampir lebih setahun tidak menjenguk blog saya ini... rindu sangat nak mencoret dan berkongsi cerita dan aktiviti saya, tetapi banyak pekara yang menghalang....

- Faktor kerja di Doha yang tidak tentu masa, menjadi kan mood menulis amat berkurangan
- Faktor berjauhan dgn keluarga tercinta, menjadikan mood menulis lebih ke emo... hihihi
- Faktor urusan penamatan kerja di Doha, Qatar... emo lagi.. hihihi
- Faktor jiwa yang meruntun berhadapan dgn birokrasi di Doha, yg memenatkan..
- Faktor peralihan kerja dari Doha ke Kuala Lumpur.. menganggu juga rupa nya utk menulis
- Faktor perancangan kembali aktif di Kuala Lumpur
- Faktor pembinaan kembali apa yang ditinggal kan semasa di Kuala Lumpur.. "Dewi Kasturi" studio
- Faktor perancang biznes, maklum lah dah berkerja sendiri sekarang 
- Faktor masa yang terlalu ketat dengan aktiviti dan workshop yang saya anjurkan
- Faktor mencari masa yang sesuai dicelah celah kesibukan kerja di "Azman Razali's Artistic Team"


Sekarang saya di sini, di Tanah Air sendiri.. dikelilingi keluarga, rakan rakan dan anak anak didik yang tercinta... bersama  semangat membentuk arah tuju dan rebranding "Azman Razali's Artistic" dan "Dewi Kasturi, art of beauty"

Dengan Semangat baru dan idea dan ilmu yang penuh dibenak otak ini, untuk dikongsi kan bersama dengan rakyat Malaysia am nya dan khas nya buat MUA , penggiat kecantikan dan budaya, Talivisyen dan perfileman Malaysia....  merealisasi nya bukan nya senang tetapi itu lah cabaran nya.. 

Pembuka langkah ada lah dengan merangka workshop peribadi saya dan juga projek "Jom Cantik" bersama Team saya di Kuala Lumpur... Sangat istimewa "JOM CANTIK" ini, akan saya cerita kan di post selepas ini....
























No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved