Friday, April 24, 2009

DEWI KASTURI... wedding



Hanim membantu saya menyolek Mona, kerana saya ada pengantin lain untuk diuruskan.. Mona sekarang di Dubai, dan kain2 untuk baju pengantin Mona semua nya dari sana.









Konsep pakaian Mona direka khas mengikut kain yang beliau sudah beli dan kami berbincang bersama untuk mendapat sesuatu yang bermakna untuk hari bahagia beliau. Syahril Nurdin membantu menghasilkan pakaian yang diidam idam.....Dan hasil nya eksklusif sekali......


Maria suka kalau di hari bahagia beliau disulami
dengan pakaian Tradisi Melayu, jadi untuk itu
saya mencadangkan kedua dua pakaian ini..






Maria memakai pakaian Tradisional pengantin Melaka dan pakaian penari Menora Kelantan.,,,.





Antara gubahan bunga di majlis perkahwinan Anna Mafiza
dan Madno.....















Madno adalah orang yang bertanggung jawap atas terhasil nya BLOG ini, dan kemera hadiah dari Anna Mafiza buat saya juga lah yang menghasilkan gambar2 dalam blog saya ini...

No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved