Monday, April 27, 2009

FIDA -Wedding

Majlis perkahwinan Rafidah ini, sangat istimewa buat saya bukan kerana dia adik kepada isteri saya sahaja tapi juga kerana dia adalah anak perempuan terakhir dalam keluarga isteri saya. Jadi majlis beliau di buat dengan lebih teratur dan berkonsep. Saya dengan senang hati membantu apa apa yang patut, memandang kan mertua saya tahu akan bidang kepakaran saya jadi banyak perkara diserahkan kepada saya. Dan tidak adil bagi Fida(nama manja beliau) jika saya tidak terlibat dan memberi sentuhan peribadi saya kerana semua adik ipar saya seramai tiga orang sebelum ini, saya juga yang membantu.


Rafidah Bt Othman..ini lah sentuhan dan hadiah perkahwinan dari Abg Long, semoga ia nya menjadi satu kenangan sampai ke akhir hayat, Doa akan kebahagian yg abadi buat kamu dan Jo.



No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved