Tuesday, April 21, 2009

RENTAK BERMULA, LANGKAH BERTINGKAH

Dalam kesibukan saya berkerja sepenuh masa disalah sebuah "Saluran TV Berita Antarabangsa" Saya juga mencari ruang untuk sebahagian dari minat saya yang lain..... Ini lah yang akan pembaca dapat hayati dalam Blog saya ini....Sudah lama sangat saya nantikan detik ini, iaitu menulis sambil berkongsi pengalaman saya dengan mengunakan medium alam ciber yang tiada batas nya ini ...Ya lah bagi yang muda mungkin pekara biasa... tapi tidak bagi saya yang dah senja ini...tu yang teruja tu.... Harap mendapat fedback yang positif dari anda semua.........

Untuk yang pertama ini, mari lah berkongsi dengan saya gambar gambar semasa saya membantu Slim World untuk sesi fotografi bersama Wardina Safiea..

No comments:

Post a Comment

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved