Tuesday, April 21, 2009

Slim World - Wardina

Segala penat berbaloi...itu yang saya dapat gambarkan dengan fotografi kali ni, Dari jam 9 pagi saya dan Baby Elle sudah berada di "White Studio" milik Bustamam. Baby Elle salah seorang make up artis yang sejak dari dulu bersama saya(selalu nya saya memanggil dia "Adik"), kali ini Baby membantu saya untuk menyolek Wardina(atas permintaan Wardina sendiri).

Banyak juga dapat cerita2 sensasi dari Baby ni..sambil sambil menunggu Wardina dan Karina(orang kuat Slimworld) sampai. Dan taniah buat Baby kerana dapat mengikat pejanjian usahasama dengan satu Prodak Kecantikan terkenal untuk 4 bulan mendatang. Salah satu program yang mereka akan jayakan ialah MENTOR di TV3 dan melancarkan kosmetik terbaru syarikat tersebut... caya lah Baby..


Baby Elle - kusyuk membantu saya la ni...





Testshoot - cantik kan?


Pakaian dari Syahrir Nurdin


Kebaya - N.A.C collection
Tudung - Ma Fashion House

2 comments:

  1. sudah lama sy perhatikan penampilan waedina dgn kebaya merah ni sjk dulu,sgt anggun dan ayu......

    ReplyDelete
  2. sudah lama sy perhatikan penampilan waedina dgn kebaya merah ni sjk dulu,sgt anggun dan ayu......

    ReplyDelete

 
Another Blog Designed & Created By norkhairi
© All Rights Reserved